lördag 29 augusti 2009

Olydig


I denna butik hittar du mycket smått och gott. När du handlar hos dom kan du känna dig unik eftersom dom gör sina produkter själv så kommer du inte ha likadan som dina vänner.

Dom har fina tyger och verkar vara noga i sitt sy arbete produkten jag testat ser proffsig ut.
Det enda jag kan klaga på är web butikens utformning, lite liten text och lite mycket text som ger ett plottrigt uttryck men fina bilder som överenstämmer med verkligheten.

Jag har testat en tamponväska eftersom jag tycker locket på tampong asken alltid gick upp så tänkte jag att denna produkt måste vara något för mig och det var den. Rosa, fin och ger mig ordning i väskan.
Och priserna är toppen denna tampongväska kan bli din för 50 kr och fri frakt.

Kika in och hitta din favorit på http://www.olydig.se/

Inga kommentarer: