tisdag 1 september 2009

Trend 4 you



Ett paket kom på posten idag med ett paket fyllt med fina saker. Det innehöll vägg orden "Fånga dagen", en termometer från Pluto och en fin höst ljus lykta.
Mitt paket kom från en favorit webshop när det gäller inrednings detaljer i alla möjliga olika stilar http://www.trend4you.se/.
En välkommnande shop där du hittar det mesta innom inrednings detaljer. Jag kikade igenom alla menyer och hittade någonting jag gillade i alla. I deras presentation står det "Vår målsättning är att det skall finnas något för alla och som passar just din personliga stil, saker som hjälper till att förgylla din vardag. " och det stämmer verkligen.
Frakten är 69 kr vilket kan känns mycket om man beställer en liten sak men eftersom det är inrednings detaljer så väger ju oftas sakerna mer och blir skickade som skrymmande gods så tycker jag det frakt priset är helt okej.
Deras leverans tid är snabb, 1-3 dagar snabbt och effektivt.
Kika in på eget ansvar denna butik skapar HA begär.

Det jag söker nu är väggtexten Kärlek att ha över en fotovägg med barnen i vårat sovrum. Kommer säkert hitta den i hos http://www.trend4you.se/ framöver.

Inga kommentarer: