lördag 5 september 2009

Suddi



Jag som älskar barnkläder har testat ett nytt märke som heter Suddi. Ett mäske som är alldeles nytt på marknaden.
Min första tanke när jag kikade i shopen var att det var väldigt få olika plagg men med alla färger så känns det som så mycket mer. Plaggen är lätta att kombinera med barnens andra kläder i garderoben. Ha dom under overallen som ett skönt underställ eller på dagis för att leka i.


Klyäderna håller färg och form när man tvättar dom precis som dom utlovade på sidan.

Min lill gosse ville inte ta av sig plaggen när han skulle sova och han brukar jubla när pyjamasen kommer fram så som måste vara super sköna.


Prisen på plaggen är bra en t-shirt för 160 kr och byxorna för 170 kr och bäst av allt är ju den fria frakten. Något du kan tänka på när du beställer är att storlekarna är stora.


Min son som har 98 men han hade klarat sig med 86 på både tröjan och byxan. Jag har inte än bestämt mig om jag gillar sömmen på rumpan men den gör att byxan inte ser ut som alla andra och det gillar jag.


Klicka in dig på http://www.suddi.se/ och hitta härliga dagis kläder.

Inga kommentarer: